Құрметті ізденуші,
Сізге біздің қызметке танытқан қызығушылығыңыз үшін алғыс білдіреміз. Академияның табыс кепілі ойлауы прогресшіл, құндылықтарымызды алға жетелейтін жоғары білікті қызметкерлер болып табылатындығына сенеміз. Сізді үлкен команданың бір бөлігі болуға және кәсіби мемлекеттік аппарат құруға өз үлесіңізді қосуға шақырамыз.
Осы бөлімде Сіз өзекті бос орындар мен Академиядағы және оның филиалдарындағы бос лауазымдарға орналасу конкурсы туралы ақпаратты таба аласыз. Түйіндеме жолдау немесе конкурсқа қатысу үшін Сізге ұмтылып отырған лауазым талаптарымен мұқият танысып алу қажет. Одан кейін өз түйіндемеңізді ілеспе хатпен hr@apa.kz электрондық адресіне жолдап, қажеттілік туындаған жағдайда, бос лауазымның атауын көрсете отырып қосымша құжаттарды жіберу керек.
Құрметпен,
Персоналды басқару орталығы.
Бос орындар
Мұрағат
Біліктілік талаптары:
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Аға оқытушы (1 бірлік) | -ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистр дәрежесінің болуы. | – ғылыми-педагогикалық саладағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл болуы; – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн |
Қайта даярлау курстарының (пәндерінің) және семинарлардың бағыттары |
Трансформациялық көшбасшылық және өзгерістерді басқару; |
Evidence-based policy: деректер негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдау; |
Белсенді ойлау. Жеке және командалық тиімділік; |
Өзгерістерді басқару; |
Дизайн ойлау және адамдарға бағдарлану; |
Бастамашылдық және жауапкершілік; |
Шешендік өнер; |
Сөйлеу мәдениеті. |
Тілдерді білуі: кәсіби деңгейде мемлекеттік, орыс және мүмкіндігінше ағылшын
тілдерін меңгеру.
Конкурсқа қатысқысы келетін тұлғалар мына құжаттарды тапсырады:
1) Академия ректорының атына нысан бойынша өтініш;
2) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы нысан бойынша немесе түйіндеме;
ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
4) пән бойынша жобаның презентациясы нысан бойынша (электрондық түрде, көлемі 10
слайдтан аспайтын) келесі құрылым бойынша:
білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәннің атауы мен сипаттамасы;
пәнді оқыту мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
пәнді оқыту әдістері мен құралдары;
әр дереккөзге қысқаша аңдатпасы бар әдебиеттер тізім.
Конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, біліктілігі және т.б. бойынша
растаушы құжаттары бар қосымша ақпаратты беруге құқылы.
Конкурсқа құжаттар 2024 жылғы 03-17 шілде аралығында қабылданады.
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын Павлодар қаласы,
М.Лермонтов көшесі 67 мекенжайы бойынша қолма-қол немесе hr@apa.kz электрондық поштасы
арқылы ұсынады.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан
Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК немесе
кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі
мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу
өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Құжаттардың тізімі толық ұсынылмаған жағдайда Академия кандидаттың
өтінімін қарамауға құқылы.
Біліктілік талаптары:
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Доцент (1 бірлік) | – ғылыми дәрежесінің, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы; – профессор, қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағының болғаны жөн. | – Мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Мемлкекеттік қызметшілерді қайта даярлау курстарының (пәндерінің) бағыттары |
Басшының витальді және эмоционалды интеллекті |
Көпшілік алдында сөйлеу |
Басқарушының сөз мәдениеті |
Практикалық аналитика |
Коммуникациялық менеджмент |
Өңірде мемлекеттік саясатты жүзеге асыру |
Басқарушылық коучинг |
Өзгерістерді басқару |
Көшбасшылық. Pro-белсенді басшы |
Бастамашылдық және жауапкершілік |
Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Витальді және эмоционалды интеллект |
Ойлау дизайны және адамдарға бағдарлану |
Кәсіби коммуникациялар |
Стратегиялық менеджмент |
Шешендік өнер. Презентацияларды дайындау |
Ресми жазылым |
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарларының тақырыптары |
Халық үніне құлақ асатын мемлекет: халықпен және азаматтық қоғаммен өзара іс-қимыл құралдары |
Ойлау дизайны және адамға бағдарланған трансформация |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Бюрократиядан арылту және мемлекеттік қызметтер сапасын арттыру |
Белгісіздік дәуіріндегі трансформациялық көшбасшылық |
Эмоционалды және витальді интеллект |
Тиімді коммуникациялар |
Әйелдер көшбасшылығы |
Сыни тұрғыдан ойлау және инновация: жаңа шешімдер мен тәсілдер |
Креативті индустриядағы тенденциялар мен инновациялар: мемлекеттік органдар үшін перспективалар |
Ең алдымен – адамдар: мемлекеттік қызметтер сапасын арттырудың практикалық құралдары |
Проактивті ойлау және жеке тиімділік |
Тілдерді білуі: кәсіби деңгейде мемлекеттік, орыс және мүмкіндігінше ағылшын тілдерін меңгеру.
Конкурсқа қатысқысы келетін тұлғалар мына құжаттарды тапсырады:
1) Академия ректорының атына нысан бойынша өтініш;
2) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы нысан бойынша немесе түйіндеме;
3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
4) пән бойынша жобаның презентациясы нысан бойынша (электрондық түрде, көлемі 10 слайдтан аспайтын) келесі құрылым бойынша:
- білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәннің атауы мен сипаттамасы;
- пәнді оқыту мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
- пәнді оқыту әдістері мен құралдары;
- әр дереккөзге қысқаша аңдатпасы бар әдебиеттер тізім.
Презентация конкурсқа қатысушының үміттенген бос орынның жүктемесінде көзделген білім беру бағдарламасынан құрылуы қажет.
Конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, біліктілігі және т.б. бойынша растаушы құжаттары бар қосымша ақпаратты беруге құқылы.
Конкурсқа құжаттар 9 шілде сағат 18.30-ға дейін қабылданады.
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын Қонаев қаласы, 10 ықшам ауданы, 1-ғимаратына қолма-қол ұсынады немесе hr@apa.kz электрондық поштасы арқылы жібереді.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК немесе кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Құжаттардың тізімі толық ұсынылмаған жағдайда Академия кандидаттың өтінімін қарамауға құқылы.
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Профессор (1 бірлік) | – ғылыми дәрежесінің, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы; – профессор, қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағының болуы. | – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Мемлкекеттік қызметшілерді қайта даярлау курстарының (пәндерінің) бағыттары |
Басшының витальді және эмоционалды интеллекті |
Көпшілік алдында сөйлеу |
Басқарушының сөз мәдениеті |
Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтардың алдын алу |
Практикалық аналитика |
Коммуникациялық менеджмент |
Стратегиялық жоспарлау және бюджеттеу |
Деректер негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау Жобалық менеджмент |
Мемлекеттік органдардағы цифрландыру |
Өңірде мемлекеттік саясатты жүзеге асыру |
Басқарушылық коучинг |
Өзгерістерді басқару |
Басшыларға арналған стратегиялық HR |
Көшбасшылық. Pro-белсенді басшы |
Бастамашылдық және жауапкершілік |
Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Витальді және эмоционалды интеллект |
Әдеп және парасаттылық |
Ойлау дизайны және адамдарға бағдарлану |
Кәсіби коммуникациялар |
Стратегиялық менеджмент |
Деректерді талдау |
Шешендік өнер. Презентацияларды дайындау |
Ресми жазылым |
E-Otinish. Азаматтардың өтініштерімен жұмыс |
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарларының тақырыптары |
Халық үніне құлақ асатын мемлекет: халықпен және азаматтық қоғаммен өзара іс-қимыл құралдары |
Ойлау дизайны және адамға бағдарланған трансформация |
Мемлекеттік басқарудағы цифрлық трансформация |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Жобалық менеджмент. ҚР СТ ISO 21502-2022 стандарты бойынша сертификаттауға дайындық |
Бюрократиядан арылту және мемлекеттік қызметтер сапасын арттыру |
Белгісіздік дәуіріндегі трансформациялық көшбасшылық |
Эмоционалды және витальді интеллект |
Тиімді коммуникациялар |
Кәсіби әдеп және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық |
Әйелдер көшбасшылығы |
Сыни тұрғыдан ойлау және инновация: жаңа шешімдер мен тәсілдер |
Креативті индустриядағы тенденциялар мен инновациялар: мемлекеттік органдар үшін перспективалар |
Шиеленістерді реттеу және этномедиация |
Ең алдымен – адамдар: мемлекеттік қызметтер сапасын арттырудың практикалық құралдары |
Құқықтық мәдениет және сауаттылық |
Объективті деректер негізінде басқарушылық шешімдерін қабылдау |
Е-өтініш: азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу |
Проактивті ойлау және жеке тиімділік |
- білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәннің атауы мен сипаттамасы;
- пәнді оқыту мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
- пәнді оқыту әдістері мен құралдары;
- әр дереккөзге қысқаша аңдатпасы бар әдебиеттер тізім.
Бос лауазымның атауы: «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК-ның Алматы облысы бойынша филиалының директоры.
Мекенжайы: 040800, Алматы облысы, Қонаев қаласы, 10 ықшам ауданы, 1 ғимарат.
Біліміне қойылатын талаптар: Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім. Мүмкіндігінше магистр дәрежесінің болғаны немесе PhD не бейіні бойынша доктор дәрежесінің немесе ғылыми дәрежесінің, ғылыми атағының болғаны жөн.
Қазақстандық немесе халықаралық біліктілікті арттыру сертификаттарының (куәліктерінің), оның ішінде білім беру саласын басқару бойынша құжаттарының болғаны абзал.
Кәсіби тәжірибесіне қойылатын талаптар: Білім беру ұйымдарында басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл (мүмкіндігінше рейтингі жоғары Қазақстанның жоғары оқу орындарында немесе шетелдік жоғары оқу орындарында) және/немесе мемлекеттік қызметтің басшылық лауазымдарында кемінде 3 жыл жұмыс өтілі және/немесе филиал бейіні бойынша орта буын басшылық лауазымдарында кемінде 3 жыл практикалық жұмыс өтілі.
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Мемлекеттік сатып алу туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы», «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» заңдарды, білім және ғылым саласындағы заңнаманы және өзге де нормативтік-құқықтық актілерді. Оның ішінде филиалдың функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру мәселелерін реттейтін құқықтық нормаларды білуі тиіс. Қауіпсіздік техникасы мен өрттен қорғау туралы заңнаманың негізгі нормаларын білуі қажет.
Функционалдық міндеттері: Филиалдың қызметін тиімді жүзеге асыру және ұйымдастыру, Академияның стратегиясына және филиалдың негізгі міндеттері мен функцияларына сәйкес филиалды басқару. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес филиалдың шаруашылық және қаржы-экономикалық қызметіне басшылық ету. Филиал мүлкінің сақталуын және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз ету. Шарттар жасасу, бұйрықтар шығару, Академия мен филиалдың мүдделерін білдіру; Академияның стратегиясына сәйкес филиалдың тиісті бағыттары бойынша негізгі стейкхолдерлермен (мемлекеттік органдармен және жергілікті атқарушы органдармен және өзге де ұйымдармен), сондай-ақ шетелдік ұйымдармен сыртқы серіктестікті нығайту және дамыту; мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарлары мен қайта даярлау курстарының жоспар-кестелерін әзірлеу, бекіту және орындау процестерін ұйымдастыру; құзыреттілік тәсілді ескере отырып, оқыту бағдарламаларын әзірлеу мен үйлестіруді жүзеге асыру; оқыту сапасына мониторинг жүргізу; филиалдың қызметін Академияның бөлімшелерімен үйлестіруді қамтамасыз ету.
Конкурстық іріктеуге қатысу үшін қажетті құжаттар тізімі: Академия ректорының атына жазылған, конкурстық іріктеуге қатысуға арналған өтініш (еркін нысанда).
Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:
1) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс қағазы немесе түйіндеме;
2) білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
3) білімі, кәсіби деңгейі туралы қосымша ақпарат (болған жағдайда) (сертификаттар, ғылыми жарияланымдар тізімі, алдыңғы жұмыс орнынан ұсынымхаттар).
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын қолма-қол ұсынады немесе hr@apa.kz электрондық поштасы арқылы жібереді.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.
Құжаттарды қабылдау мерзімі: Хабарландыру жарияланған күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде, 2024 жылғы 5 маусым – 20 маусым аралығында қабылданады.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК. Кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Конкурстық іріктеудің нәтижелері туралы ақпарат кандидаттарға конкурс аяқталған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде хабарланады.
Кандидаттар конкурстық іріктеуге мынадай жағдайларда жіберілмеуі мүмкін:
1) біліктілік талаптарына сай келмеген жағдайда;
2) ұсынылған құжаттардың белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі жағдайында.
Біліктілік талаптары:
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Аға оқытушы (1 бірлік) | – ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистр дәрежесінің болуы. | – ғылыми-педагогикалық саладағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл болуы; – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Мемлкекеттік қызметшілерді қайта даярлау курстанының пәндері |
Стратегилық менеджмент |
Бастамашылдық және жауапкершілік |
Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Өңірде мемлекеттік саясатты жүзеге асыру |
Көшбасшылық. Pro-белсенді басшы |
Деректер негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау |
Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Өзін-өзі дамыту және жеке өсу |
Сот процестерін дайындау мен жүргізудің практикалық құралдары |
Құқықтық мәдениет және сауаттылық |
Халық үніне құлақ асатын мемлекет: халықпен және азаматтық қоғаммен өзара әрекеттесу құралдары |
Эмоционалды интеллект: ұйымдастырушылық табыстың негізгі элементі |
Белсенді ойлау және жеке тиімділік |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарларының тақырыптары Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Өзін-өзі дамыту және жеке өсу |
Сот процестерін дайындау мен жүргізудің практикалық құралдары |
Құқықтық мәдениет және сауаттылық |
Халық үніне құлақ асатын мемлекет: халықпен және азаматтық қоғаммен өзара әрекеттесу құралдары |
Эмоционалды интеллект: ұйымдастырушылық табыстың негізгі элементі |
Белсенді ойлау және жеке тиімділік |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Тілдерді білуі: кәсіби деңгейде мемлекеттік, орыс және мүмкіндігінше ағылшын тілдерін меңгеру.
Конкурсқа қатысқысы келетін тұлғалар мына құжаттарды тапсырады:
1) Академия ректорының атына нысан бойынша өтініш;
2) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы нысан бойынша немесе түйіндеме;
3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
4) жоба презентациясын нысан бойынша (электрондық нұсқада, көлемі 4 слайдтан көп емес, мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарларының және қайта даярлау курстарының тақырыптары бойынша) дайындау қажет.
Конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, біліктілігі және т.б. бойынша растаушы құжаттары бар қосымша ақпаратты беруге құқылы.
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын Қостанай қаласы, А.Байтұрсынов көшесі, 67 үй мекенжайы бойынша қолма-қол ұсынады немесе hr@apa.kz электрондық поштасы арқылы жібереді.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК немесе кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Құжаттардың тізімі толық ұсынылмаған жағдайда Академия кандидаттың өтінімін қарамауға құқылы.
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Профессор (1 бірлік) | – ғылыми дәрежесінің, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы; – профессор, қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағының болуы. | – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Аға оқытушы (1 бірлік) | – ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистр дәрежесінің болуы. | – ғылыми-педагогикалық саладағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл болуы; – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау курстарының (пәндерінің) бағыттары |
Басшының витальді және эмоционалды интеллекті |
Көпшілік алдында сөйлеу |
Басқарушының сөз мәдениеті |
Сыбайлас жемқорлыққа қатысты құқық бұзушылықтардың алдын алу |
Практикалық аналитика |
Коммуникациялық менеджмент |
Стратегиялық жоспарлау және бюджеттеу |
Деректер негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау Жобалық менеджмент |
Мемлекеттік органдардағы цифрландыру |
Өңірде мемлекеттік саясатты жүзеге асыру |
Басқарушылық коучинг |
Өзгерістерді басқару |
Басшыларға арналған стратегиялық HR |
Көшбасшылық. Pro-белсенді басшы |
Бастамашылдық және жауапкершілік |
Тайм- және стресс-менеджмент |
Коучинг |
Витальді және эмоционалды интеллект |
Әдеп және парасаттылық |
Ойлау дизайны және адамдарға бағдарлану |
Кәсіби коммуникациялар |
Стратегиялық менеджмент |
Деректерді талдау |
Шешендік өнер. Презентацияларды дайындау |
Ресми жазылым |
E-Otinish. Азаматтардың өтініштерімен жұмыс |
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру тақырыптары
|
Халық үніне құлақ асатын мемлекет: халықпен және азаматтық қоғаммен өзара іс-қимыл құралдары |
Ойлау дизайны және адамға бағдарланған трансформация |
Мемлекеттік басқарудағы цифрлық трансформация |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Жобалық менеджмент. ҚР СТ ISO 21502-2022 стандарты бойынша сертификаттауға дайындық |
Бюрократиядан арылту және мемлекеттік қызметтер сапасын арттыру |
Белгісіздік дәуіріндегі трансформациялық көшбасшылық |
Эмоционалды және витальді интеллект |
Тиімді коммуникациялар |
Кәсіби әдеп және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық |
Әйелдер көшбасшылығы |
Сыни тұрғыдан ойлау және инновация: жаңа шешімдер мен тәсілдер |
Креативті индустриядағы тенденциялар мен инновациялар: мемлекеттік органдар үшін перспективалар |
Шиеленістерді реттеу және этномедиация |
Ең алдымен – адамдар: мемлекеттік қызметтер сапасын арттырудың практикалық құралдары |
Құқықтық мәдениет және сауаттылық |
Объективті деректер негізінде басқарушылық шешімдерін қабылдау |
Е-өтініш: азаматтардың өтініштерімен жұмыс істеу |
Проактивті ойлау және жеке тиімділік |
Тілдерді білуі: кәсіби деңгейде мемлекеттік, орыс және мүмкіндігінше ағылшын тілдерін меңгеру.
Конкурсқа қатысқысы келетін тұлғалар мына құжаттарды тапсырады:
1) Академия ректорының атына нысан бойынша өтініш;
2) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы нысан бойынша немесе түйіндеме;
3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
4) пән бойынша жобаның презентациясы нысан бойынша (электрондық түрде, көлемі 10 слайдтан аспайтын) келесі құрылым бойынша:
- білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәннің атауы мен сипаттамасы;
- пәнді оқыту мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
- пәнді оқыту әдістері мен құралдары;
- әр дереккөзге қысқаша аңдатпасы бар әдебиеттер тізім.
Конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, біліктілігі және т.б. бойынша растаушы құжаттары бар қосымша ақпаратты беруге құқылы.
Конкурсқа құжаттар 2024 жылғы 04 маусым – 19 маусымы аралығында қабылданады.
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын Атырау қаласы, Сұлтан Бейбарыс даңғылы 419 мекенжайына қолма-қол ұсынады немесе hr@apa.kz электрондық поштасы арқылы жібереді.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК немесе кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Құжаттардың тізімі толық ұсынылмаған жағдайда Академия кандидаттың өтінімін қарамауға құқылы.
Пәндер |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Экономика» |
Стратегиялық жоспарлау және болжау |
Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау |
Әлемдік экономика |
Экономикалық өсу және тұрақты даму |
Аграрлық экономика |
Сандық талдау әдістері |
Бизнес-аналитика |
Инвестициялық процестерді басқару |
Салалар мен сфералардың экономикасы |
Эконометрика |
Мемлекеттік қаржы және бюджет |
Коммуникацияларды басқару |
Макроэкономикалық талдау |
Тұрақты дамуды басқару |
Ресми жазылым және дискурс |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Өңірлік даму» |
Өңірлік экономика және кеңістіктік даму |
Өңірді дамытудың қаржы құралдары |
Ресми жазылым және дискурс |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Адами ресурстарды басқару» |
Мемлекеттік басқару жүйесіндегі HR менеджмент |
Таланттарды басқару |
Сыни ойлау және аналитика |
Ресми жазылым және дискурс |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Халықаралық қатынастар» |
Халықаралық қатынастар теориясы |
Кәсіби ағылшын тілі |
Кәсіби коммуникациялар |
Жаһандық державалардың сыртқы саясаты |
Ресми жазылым және дискурс |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Мемлекеттік басқару» |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Кәсіби коммуникациялар және ұйымдық мәдениет |
Мемлекет пен жұртшылықтың бірлескен басқаруы |
Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық |
Жобалық менеджмент |
Магистратураның білім беру бағдарламасы «Мемлекеттік саясат» |
Кәсіби коммуникациялар және ұйымдық мәдениет |
Жобалық менеджмент |
Саяси технологиялар |
Мемлекеттік саясат |
Мемлекеттік басқару |
Ұйымдастырушылық мәдениет және этика |
Ресми жазылым және медиадискурс |
Экономикалық саясатты талдау және бағалау |
Инвестициялық саясат |
Тиімді басқару және уақытты басқару дағдылары |
Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау |
Білім беру бағдарламасы «Мемлекеттік басқару» докторантурасы |
Академиялық жазылым |
Білім беру бағдарламасы «Экономика» докторантурасы |
Экономиканы реттеудің ақша-несие және қаржы құралдары |
Қолданбалы эконометрикалық талдау |
Салалар мен өңірлердің экономикасы |
Мемлекеттің экономикалық саясаты |
Академиялық жазылым |
Экономикалық процестерді модельдеу |
Білім беру бағдарламасы «Халықаралық қатынастар» докторантурасы |
Қазіргі халықаралық қатынастар |
Жаһандық интеграция процесі |
Академиялық жазылым |
Біліктілік талаптары:
Лауазымы | Білімі | Талап етілетін кәсіби тәжірибесі |
Профессор (5 бірлік) | – ғылыми дәрежесінің, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы; – профессор, қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағының болуы. | – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Доцент (8 бірлік) | – ғылыми дәрежесінің, философия докторы (PhD), бейіні бойынша доктор дәрежесінің болуы; – профессор, қауымдастырылған профессор (доцент) ғылыми атағының болғаны жөн. | – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Аға оқытушы (4 бірлік) | – ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистр дәрежесінің болуы. | – ғылыми-педагогикалық саладағы жұмыс өтілі кемінде 3 жыл болуы; – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Ассистент (5 бірлік) | – ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистр дәрежесінің болуы. | – жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарындағы жұмыс өтілі 1 жылдан кем емес; – мемлекеттік қызметте немесе мемлекеттік кәсіпорындарда жұмыс өтілінің болғаны жөн. |
Тілдерді білуі: кәсіби деңгейде мемлекеттік, орыс және мүмкіндігінше ағылшын тілдерін меңгеру.
Конкурсқа қатысқысы келетін тұлғалар мына құжаттарды тапсырады:
1) Академия ректорының атына нысан бойынша өтініш;
2) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы нысан бойынша немесе түйіндеме;
3) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
4) пән бойынша жобаның презентациясы нысан бойынша (электрондық түрде, көлемі 10 слайдтан аспайтын) келесі құрылым бойынша:
- білім беру бағдарламасы шеңберіндегі пәннің атауы мен сипаттамасы;
- пәнді оқыту мақсаты, міндеттері және күтілетін нәтижелері;
- пәнді оқыту әдістері мен құралдары;
- әр дереккөзге қысқаша аңдатпасы бар әдебиеттер тізім.
Конкурсқа қатысушы өзінің білімі, жұмыс тәжірибесі, біліктілігі және т.б. бойынша растаушы құжаттары бар қосымша ақпаратты беруге құқылы.
Конкурсқа құжаттар 2024 жылғы 31 мамыры – 14 маусымы аралығында қабылданады.
«ОПҚ конкурсына» белгісі бар құжаттарды қабылдау мына мекенжай бойынша жүзеге асырылады:
- электрондық пошта бойынша: hr@apa.kz
- пошта арқылы немесе қолма-қол (сағат 09:00 – 18:30): 010000, Астана қ., Абай даңғ. 33а, 705-каб.
Тел.: 8 (7172) 75-32-23,
8-705-289-27-01, 8-702-962-00-49
Құжаттардың тізімі толық ұсынылмаған жағдайда Академия кандидаттың өтінімін қарамауға құқылы.
«Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК Академияның Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының директоры бос лауазымына орналасуға конкурстық іріктеу жариялайды.
Бос лауазымның атауы: «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК-ның Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының директоры.
Мекенжайы: 090000, Орал қаласы, С. Тюленин көшесі 1/4.
Біліміне қойылатын талаптар: Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім. Мүмкіндігінше магистр дәрежесінің болғаны немесе PhD не бейіні бойынша доктор дәрежесінің немесе ғылыми дәрежесінің, ғылыми атағының болғаны жөн.
Қазақстандық немесе халықаралық біліктілікті арттыру сертификаттарының (куәліктерінің), оның ішінде білім беру саласын басқару бойынша құжаттарының болғаны абзал.
Кәсіби тәжірибесіне қойылатын талаптар: Білім беру ұйымдарында басшылық лауазымдарда кемінде 5 жыл (мүмкіндігінше рейтингі жоғары Қазақстанның жоғары оқу орындарында немесе шетелдік жоғары оқу орындарында) және/немесе мемлекеттік қызметтің басшылық лауазымдарында кемінде 3 жыл жұмыс өтілі және/немесе филиал бейіні бойынша орта буын басшылық лауазымдарында кемінде 3 жыл практикалық жұмыс өтілі.
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы», «Мемлекеттік сатып алу туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы», «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» заңдарды, білім және ғылым саласындағы заңнаманы және өзге де нормативтік-құқықтық актілерді. Оның ішінде филиалдың функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім беру мәселелерін реттейтін құқықтық нормаларды білуі тиіс. Қауіпсіздік техникасы мен өрттен қорғау туралы заңнаманың негізгі нормаларын білуі қажет.
Функционалдық міндеттері: Филиалдың қызметін тиімді жүзеге асыру және ұйымдастыру, Академияның стратегиясына және филиалдың негізгі міндеттері мен функцияларына сәйкес филиалды басқару. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес филиалдың шаруашылық және қаржы-экономикалық қызметіне басшылық ету. Филиал мүлкінің сақталуын және тиімді пайдаланылуын қамтамасыз ету. Шарттар жасасу, бұйрықтар шығару, Академия мен филиалдың мүдделерін білдіру; Академияның стратегиясына сәйкес филиалдың тиісті бағыттары бойынша негізгі стейкхолдерлермен (мемлекеттік органдармен және жергілікті атқарушы органдармен және өзге де ұйымдармен), сондай-ақ шетелдік ұйымдармен сыртқы серіктестікті нығайту және дамыту; мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарлары мен қайта даярлау курстарының жоспар-кестелерін әзірлеу, бекіту және орындау процестерін ұйымдастыру; құзыреттілік тәсілді ескере отырып, оқыту бағдарламаларын әзірлеу мен үйлестіруді жүзеге асыру; оқыту сапасына мониторинг жүргізу; филиалдың қызметін Академияның бөлімшелерімен үйлестіруді қамтамасыз ету.
Конкурстық іріктеуге қатысу үшін қажетті құжаттар тізімі: Академия ректорының атына жазылған, конкурстық іріктеуге қатысуға арналған өтініш (еркін нысанда).
Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:
1) кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс қағазы немесе түйіндеме;
2) білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
3) білімі, кәсіби деңгейі туралы қосымша ақпарат (болған жағдайда) (сертификаттар, ғылыми жарияланымдар тізімі, алдыңғы жұмыс орнынан ұсынымхаттар).
Құжаттарды тапсыру тәртібі: Кандидаттар құжаттарын қолма-қол ұсынады немесе hr@apa.kz электрондық поштасы арқылы жібереді.
Байланыс деректері: 010000, Астана қ., Абай даңғылы 33а,
710-кабинет, +7(7172)75-32-23, 75-34-89.Құжаттарды қабылдау мерзімі: Хабарландыру жарияланған күннен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде.
Сұхбаттасудың өтетін орны: Астана қ., Абай даңғылы 33а, «Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК. Кандидаттардың қалауы бойынша сұхбаттасу бейнеконференц-байланыс арқылы өткізілуі мүмкін. Конкурстық іріктеу жөніндегі комиссияның хатшысы кандидаттарға сұхбаттасу өткізілетін күнді, орны мен уақытын хабарлайды.
Конкурстық іріктеудің нәтижелері туралы ақпарат кандидаттарға конкурс аяқталған күннен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде хабарланады.
Кандидаттар конкурстық іріктеуге мынадай жағдайларда жіберілмеуі мүмкін:
1) біліктілік талаптарына сай келмеген жағдайда;
2) ұсынылған құжаттардың белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі жағдайында;
3) құжаттарды тапсыру мерзімі бұзылған жағдайда.
Жарияланған күні: 30 сәуір 2024 ж.