» Бос орындар

Бос орындар

Құрметті ізденуші,

Сізге біздің қызметке танытқан қызығушылығыңыз үшін алғыс білдіреміз. Академияның табыс кепілі ойлауы прогресшіл, құндылықтарымызды алға жетелейтін жоғары білікті қызметкерлер болып табылатындығына сенеміз. Сізді үлкен команданың бір бөлігі болуға және кәсіби мемлекеттік аппарат құруға өз үлесіңізді қосуға шақырамыз.
Осы бөлімде Сіз өзекті бос орындар мен Академиядағы және оның филиалдарындағы бос лауазымдарға орналасу конкурсы туралы ақпаратты таба аласыз. Түйіндеме жолдау немесе конкурсқа қатысу үшін Сізге ұмтылып отырған лауазым талаптарымен мұқият танысып алу қажет. Одан кейін өз түйіндемеңізді ілеспе хатпен hr@apa.kz электрондық адресіне жолдап, қажеттілік туындаған жағдайда, бос лауазымның атауын көрсете отырып қосымша құжаттарды жіберу керек.

Құрметпен,
Персоналды басқару бөлімі.

 

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ, КОНКУРС!

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы мынадай пәндер бойынша профессор-оқытушылар құрамының бос лауазымдарына орналасуға конкурс жариялайды:

Мемлекеттік саясаттың ұлттық мектебі:

Аға оқытушы (2 бірлік)
1 Мемлекеттік басқарудың құқықтық аспектілері (МРА 2019)
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл теориясы мен практикасы (МАСР)
Есеп беру және құқық қорғау қызметі (МАСР)
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың этикалық және құқықтық негіздері (МАСР)
2 Саясатты талдау: бағалау және енгізу
Мемлекеттік сектор экономикасы

 

Басқару институты:

Профессор (1 бірлік)
1 Қолданбалы экономика (DPA20)
Қолданбалы микроэкономика (DE20)
Мінез-құлықтық экономика (ME19)
Доцент (4 бірлік)
1 Мемлекеттік саясаттағы статистика (DE20)
Мемлекеттік басқарудағы деректерді талдау (DPA19)
Қолданбалы эконометрика (DE20)
2 Экономикалық өсу және даму (ME19)
Кадрлардағы экономикалық талдау (MHRM)
Басқару шешімдерін экономикалық талдау (DE20)
Басқарушылық экономика (MRL20)
3 Микроэкономикалық талдау (ME20)
Микроэкономика және мемлекеттік саясат (MPP20)
Макроэкономика және мемлекеттік саясат (MPP20)
4 Кадрларды стратегиялық басқару (MHRM)
Өзгерістерді басқару (MHRM)
Басқару технологиясы (MRD20)
Аға оқытушы (1 бірлік)
1
Уақыт серияларын талдау (ME19)
Экономикалық статистика (ME19)
Статистикалық модельдеу (ME19)

Біліктілік талаптары:

Профессор – PhD немесе бейіні бойынша докторы дәрежесінің (мүмкіндігінше шетелдік ЖОО-ның) не ғылыми дәрежесінің болуы; ғылыми атағының болуы (мүмкіндігінше), ғылыми-педагогикалық қызметте және/немесе мемлекеттік қызметте және/немесе филиалдың қызметі бойынша еңбек өтілі кемінде 8 жыл; және / немесе мемлекеттік қызмет және / немесе квазимемлекеттік секторда); зерттеу нәтижелерін жариялауға ұсынылған жарияланымдар тізіміне енген 5 ғылыми мақаланың және JCR (JSR) сәйкес импакт-факторы бар немесе Science Citation мәліметтер базасының бірінде индекстелген халықаралық ғылыми журналдағы 1 ғылыми мақаланың авторы болғаны жөн. Web of Science Core Collection (Web of Science Cor Collection) немесе CiteScore процентилі (SiteScor) бар, кем дегенде 35 Scopus деректер базасында (Scopus) мәліметтер индексі кеңейтілген, әлеуметтік ғылымға сілтеме жасау индексі немесе өнер және гуманитарлық ғылымдар.

Доцент – PhD немесе бейіні бойынша докторы дәрежесінің (мүмкіндігінше шетелдік ЖОО-ның) не ғылыми дәрежесінің болуы; ғылыми атағының болуы (мүмкіндігінше), ғылыми-педагогикалық қызметте және/немесе мемлекеттік қызметте және/немесе филиалдың қызметі бойынша немесе квазимемлекеттік секторда еңбек өтілі кемінде 5 жыл; Соңғы бес жыл ішінде 5 ғылыми мақаланың (білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган бекіткен ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін жариялауға ұсынылған ғылыми жарияланымдар тізіміне енгізілген жарияланымдарда) және халықаралық ғылыми журналда 1 ғылыми мақаланың болғаны жөн. ScCRus деректер базасында JCR (JSR) немесе CiteScore индикаторы (процентил) (SiteScor) бойынша импакт-факторы бар немесе Scitus деректер базасында (Scopus) кем дегенде 25-ті құрайтын немесе Science Citation Index-тің біреуінде индекстелген немесе әлеуметтік ғылымдар дәйексөзі индексінде немесе Өнерде және Web of Science Core топтамасындағы гуманитарлық ғылымдар индексі (Web of Science Cor Collection).

Аға оқытушы – PhD немесе бейіні бойынша докторы дәрежесінің (мүмкіндігінше шетелдік ЖОО-ның) не ғылыми дәрежесінің болуы; не магистр дәрежесінің болуы, ғылыми-педагогикалық қызметте және/немесе мемлекеттік қызметте және/немесе филиалдың қызметі бойынша немесе квазимемлекеттік секторда еңбек өтілі кемінде 3 жыл; Соңғы бес жыл ішінде 5 ғылыми мақаланың (білім және ғылым саласындағы уәкілетті орган бекіткен ғылыми қызметтің негізгі нәтижелерін жариялауға ұсынылған ғылыми жарияланымдар тізіміне енгізілген жарияланымдарда) және халықаралық ғылыми журналда 1 ғылыми мақаланың болғаны жөн. ScCRus деректер базасында JCR (JSR) немесе CiteScore индикаторы (процентил) (SiteScor) бойынша импакт-факторы бар немесе Scitus деректер базасында (Scopus) кем дегенде 25-ті құрайтын немесе Science Citation Index-тің біреуінде индекстелген немесе әлеуметтік ғылымдар дәйексөзі индексінде немесе Өнерде және Web of Science Core топтамасындағы гуманитарлық ғылымдар индексі (Web of Science Cor Collection).

Конкурсқа қатысуға тілек білдірген тұлғалар Академияның ректорының атына өтініш (еркін үлгіде) береді.

Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

1) кадр есебі жөніндегі жеке іс парағы немесе түйіндеме;

2) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмесі, ғылыми атағы туралы құжат және  салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы;

3)  профессор-оқытушы құрамының бос лауазымдарына орналасу үшін білім беру бағдарламасы бойынша жоба презентациясы (электрондық нұсқада, көлемі 10 слайдтан көп емес);

Білім беру бағдарламасының презентация жобасының құрылымы:

Мазмұны
1 Пәннің атауы және сипаттамасы
Академияның аталған білім беру бағдарламасын жүзеге асыруда пәннің ролі және маңызы.
2 Пәнді оқытудағы мақсаты, міндеттері және нәтижесі.
3 Пәнді оқытуда қолданылатын әдістер мен құралдар.
4 Қолданылған әдебиеттер
(әр әдебиеттің қысқаша анттоциясы).

Презентация конкурсқа қатысушының үміттенген бос орынның жүктемесінде көрсетілген білім беру бағдарламасынан құрылуы қажет.   

Конкурсқа қатысушы біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпарат (ғылыми жарияланымдардың тізімі, алдыңғы жұмыс орнындағы басшылық берген ұсынымдар), сондай-ақ жұмыс тәжірибесін және біліктілігін растайтын құжаттар бере алады.

Конкурсқа құжаттар тапсыру мерзімі хабарландыру жарияланған күннен бастап 31 күнтізбелік күннен кешіктірмей жүргізіледі, 2020 жылғы 10 шілде мен 2020 жылдың 09 тамыз аралығы (сағ.: 09:00-ден 18.30-ғе дейін).

Құжаттарды қабылдау:

hr@apa.kz электрондық поштасы бойынша;

010000, Нұр-Сұлтан қ., Абай даң., 33а, каб. 704 («ПОҚ конкурсына» белгісімен) мекенжайы бойынша пошта немесе қолма-қол беру арқылы жүзеге асырылады.

Конкурс қатысушыларына қойылатын талаптар мен басқа да ақпарат Академия сайтында www.apa.kz, «Бос орындар» бөлімінде http://www.apa.kz/vakansii/ орналасқан.

Тел. 8(7172)75-32-95

8-775-952-50-84.

*Конкурстан өткен жағдайда құжаттар тізімін толық тапсыру міндетті

Резюме формасы

 

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының бос орындары

Маркетинг және коммуникациялар орталығы

Жетекші сарапшы-маркетолог

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы Маркетинг және коммуникациялар орталығының жетекші сарапшы-маркетолог лауазымына білікті үміткерді іздейді.

Сіз маркетингтік стратегияны жасап, оны жүзеге асырасыз және Академияның өнімдерін ілгерілетумен айналысасыз; бәсекелес ортаға талдау жасап, сатылымды болжайсыз; Академияның даму жолдарын іздестіріп, интернет-маркетингтің барлық каналдарын дамытасыз; жарнама кампанияларын талдап, олардың тиімділігін бағалайсыз; сыртқы және ішкі зерттеулерді, таныстырылымды және нәтижелерді қорғауды ұйымдастыруға және өткізуге қатысасыз.
Сонымен қатар, Сіз Академияның маркетингтік қамтамасыз етілуін және өнімді концептуалды тұрғыдан жасауды жүзеге асырасыз; жобалық шешімдердің қабылдауына ықпалдасасыз және оларды қадағалайсыз; учаскелер мен жобалардың тартымдылығын бағалайсыз және best use қамтамасыз етесіз.
Табысты іріктеуден өту үшін болуы керек:

мамандық бойынша жұмыс өтіліңіз 2 жылдан кем болмауы тиіс;

жоғары біліміңіздің болуы шарт, магистр дәрежесінің болуы құпталады;

бағаға қатысты құжаттармен жұмыс істеу тәжірибеңіз болуы тиіс, бағаны және ассортиментті басқара білуіңіз қажет;

маркетингтік жоспарлауға қатысты біліміңіз және ол бойынша нақты тәжірибеңіз болуы қажет;

ортамерзімді жоспарға арналған жаңа клиенттерді тартудың тиімді жүйесін құрастыру тәжірибеңіз болуы тиіс;

офистік бағдарламалардың негізгі пакетін жоғары деңгейде білуіңіз қажет;

Біліктілікті арттырудың қазақстандық және халықаралық сертификаттары болуы тиіс;

Кәсіби этиканың жоғары деңгейі, сыни және стратегиялық ойлау, стрестік жағдайда және уақыт шектеулі болғанда шешуші команда ойыншысының дағдылары, жұмысқа деген жағымды қарым-қатынас және жетілдіруге, өз-өзін дамытуға ұмтылысы, құпия ақпаратпен жұмыс істей білуі тиіс;

Қазақ, орыс тілдерін еркін меңгеруі тиіс, ағылшын тілін білуі құпталады.

Егер Сіз өзіңізді осы лауазымға лайықты деп санасаңыз, өз үлесіңізді қосуға және бізбен бірге үздіксіз дамуға дайын болсаңыз, өз түйіндемеңізді 2020 жылдың 15 шілдесіне дейін hr@apa.kz адресіне жіберіңіз.

Академия филиалдарының бос орындары

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ, КОНКУРС!

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы» РМҚК филиалдарында профессор-оқытушылар құрамының бос лауазымдарына орналасуға конкурс жариялайды:

Академия филиалдары Бос лауазымдар Филиалдардың байланыс мәліметтері Мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау курстарының (пәндерінің) бағыттары Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру тақырыптары
Ақтөбе облысы бойынша филиалы Аға оқытушы
(2 бірлік)
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, Тілеу батыр көшесі, 10 үй, 4 қабат.

Тел: 8 (7132) 24-85-25,

87025998357

Эл.мекенжай: akt.info@apa.kz

1. HR менеджмент;

2. Мемлекеттік басқару;

3. Мемлекеттік басқару саласындағы коммуникация;

4. Мемлекеттік қызметшілердің цифрлық құзыреттіліктері;

5. Ақпараттық және киберқауіпсіздік. Саясат және технологиялары;

6. Ақпараттандыру және қызметтерді тұтынушыға бағыттау;

7. Мемлекеттік сатып алу саласындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс қимыл;

8. Ауқымды деректер негізінде шешім қабылдау;

9. Коммуникативтік менеджмент;

10. Жобалық менеджмент.

1. HR менеджмент;

2. Ақпараттық және киберқауіпсіздік. Саясат және технологиялары;

3. Мемлекеттік саясаттағы ақпараттық технологиялар;

4. Мемлекеттік басқарудағы үлкен деректерді талдау (Big Data);

5. Сандық мемлекеттік басқару;

6. Мемлекеттік басқару;

7. Мемлекеттік басқару саласындағы коммуникация;

8. Жобалық менеджмент.

Атырау облысы бойынша филиалы Доцент (1бірлік) Атырау облысы, Атырау қаласы, Сұлтан Бейбарыс даңғылы, 419 ғимарат.

Тел: 8 (7122) 51-81-22,

87023982724

Эл.мекенжай: atr.info@apa.kz

1. Ақпараттық және киберқауіпсіздік;

2. Ауқымды деректер негізінде шешім қабылдау;

3. Басқару экономикасы;

4. Стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды басқару. Стратегиялық ойлау;

5. Келіссөздер жүргізу және конфликт менеджмент;

6. Шешендік өнер;

7. Жұртшылық алдында жария сөз сөйлеу;

8. HR менеджмент;

9. Көшбасшылық және эмоциялық интеллект;

10. Коммуникативті менеджмент;

11. Өңірлік саясат: ауқатты өңір қалыптастырудың құралдары;

12. Жергілікті өзін-өзі басқару (ткш, жер қатынастары, қаржы-экономикалық мәселелері;

13. Өңірдің экономикалық-әлеуметтік дамуы: шағын және орта бизнес, сауда;

14. Жастар ұйымдарымен серіктестік: өңір дамуының әлеуеті;

15. Өзін-өзі дамыту. Мансаптық өсуді ынталандыру;

16. Тайм және стресс менеджмент;

17. Жауаптылық және бастамашылдық;

18. Ынтымақтастық;

19. Жеделдік;

20. Қызметті басқару және шешімдер қабылдау.

1. Тиімді басшы: тиімді команда құрудың 7 қадамы;

2. Мемлекеттік мекемелерде іс қағаздарын жүргізуді; ұйымдастыру (Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер өндірісі жөнінде хаттама, қаулылар толтыру, сотқа жіберу тәртібі, деректер базасына тіркеу);

3. Мемлекеттік қызметшілердің цифрлық құзыреттіліктері;

4. Кәсіби коммуникация стратегиялары: келіссөздер жүргізу және шиеленістерді шешу;

5. Инклюзивті қоғам. Ерекше қажеттіліктері бар тұлғалармен өзара әрекеттестік;

6. Мемлекеттік қызметшілердің сандық құзыреттері. Деректерді визуализациялау. Ақпараттық және киберқауіпсіздік;

7. Қаржы есептілік аудиті;

8. Жеке тиімділік стратегиясы: көшбасшылық, эмоционалды интеллект және тайм-менеджмент;

9. Мемлекеттік мекемелерде іс қағаздарын жүргізу. Нотариаттық іс жүргізу: тәртібі, құжаттар, іс-әрекеттер;

10. Өңірдегі мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыру;

11. Жастар ұйымдарымен серіктестік: Атырау өңірінің даму әлеуеті;

12. Өңірлік саясат. Мықты аумақтар.

Маңғыстау облысы бойынша филиалы Доцент (1бірлік) Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 шағын ауданы №1 ғимарат.

Тел: 8 (7292) 30-55-54

8 7073482737

Эл.мекенжай: mng.info@apa.kz

1. Көшбасшылық және эмоциялық интеллект;

2. Шешендік өнер;

3. HR менеджмент;

4. Стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды басқару. Стратегиялық ойлау;

5. Келіссөздер жүргізу және конфликт менеджмент;

6. Өзін-өзі дамыту;

7. Жауаптылық және бастамашылдық;

8. Көрсетілетін қызметті тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру;

9. Қызметті басқару және шешімдер қабылдау;

10. Коммуникативті менеджмент;

11. Ойлау дизайны;

12. Басқару технологиялары (project және change management);

13. Коучинг пен тәлімгерлік;

14. Ауқымды деректер негізінде шешім қабылдау.

15. Тайм және стресс менеджмент.

1. Стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды басқару;

2. Көшбасшылық және эмоциялық интеллект;

3. Көрсетілетін қызметті тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру;

4. Қызметті басқару және шешімдер қабылдау;

5. Коммуникативті менеджмент;

6. Өзін-өзі дамыту;

7. Жауаптылық және бастамашылдық;

8. Коучинг пен тәлімгерлік.

Түркістан облысы бойынша филиалы Доцент
(1 бірлік)
Түркістан облысы, Түркістан қаласы, Саттарханов даңғылы, 69 үй.

Тел: 8 (725) 33-721-04

87755438181

Эл.мекенжай: Trk.info@apa.kz

1. Көшбасшылық және эмоциялық интеллект;

2. Шешендік өнер;

3. Ынтымақтастық;

4. Өзін-өзі дамыту. Мансаптық өсуді ынталандыру;

5. Жеделдік;

6. Күйзеліске төзімділік;

7. Келіссөздер жүргізу және конфликт менеджмент;

8. HR менеджмент;

9. Жауаптылық және бастамашылдық;

10. Көрсетілетін қызметті тұтынушыға бағдарлау және оған ақпарат беру;

11. Өңірлік саясат: өңірлік даму жоспарын енгізу;

12. Өңірдің стратегиялық даму басымдықтары;

13. Стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды басқару.Стратегиялық ойлау;

14. Үлкен деректерді талдау;

15. Өңірлік жастар ұйымдарымен ынтымақтастық;

16. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру.

1. Тиімді коммуникация дағдылары;

2. Стратегиялық менеджмент және трансформациялық көшбасшылық;

3. Коммуналды меншікті басқару;

4. Дербес бюджеттік процесс;

5. Жергілікті өзін-өзі басқарудағы реформалар;

6. Бюджеттік мониторинг. Бюджеттік инвестициялық жобаларды басқару;

7. Мемлекеттік органда еңбек заңнамасын қолданудың өзекті мәселелері;

8. Мемлекет – азаматтарға. E-kyzmet;

9. Кәсіпкерлік пен туризм саласын дамыту;

10. Мемлекеттік жастар саясаты;

11. Жастар ұйымдарымен серіктестік: өңірдің дамуы үшін мүмкіндіктер.

Біліктілік талаптары:

Доцент – PhD немесе бейіні бойынша докторы дәрежесінің (мүмкіндігінше шетелдік ЖОО-ның) не ғылыми дәрежесінің болуы; ғылыми атағының болуы (мүмкіндігінше), ғылыми-педагогикалық қызметте және/немесе мемлекеттік қызметте және/немесе филиалдың қызметі бойынша еңбек өтілі кемінде 5 жыл;

Аға оқытушы – PhD немесе бейіні бойынша докторы дәрежесінің (мүмкіндігінше шетелдік ЖОО-ның) не ғылыми дәрежесінің болуы; не магистр дәрежесінің болуы, ғылыми-педагогикалық қызметте және/немесе мемлекеттік қызметте және/немесе филиалдың қызметі бойынша еңбек өтілі кемінде 3 жыл.

Конкурсқа қатысуға тілек білдірген тұлғалар Академияның филиалы директорының атына өтініш (еркін үлгіде) береді.

Өтінішке мынадай құжаттар қоса беріледі:

1) персоналды есепке алу парағы немесе түйіндеме;

2) жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы;

3) профессор-оқытушы құрамының бос лауазымдарына орналасу үшін білім беру бағдарламасы бойынша жоба презентациясы (электрондық нұсқада, көлемі 4 слайдтан көп емес);

Конкурсқа қатысушы біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне (ғылыми жарияланымдарының тізімі, алдындағы жұмыс орнының басшылығынан ұсыным) қатысты қосымша ақпаратты, сондай-ақ жұмыс тәжірибесі мен біліктілігін растайтын қосымша құжаттарды ұсынуға құқылы.

Презентация үшін мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру семинарларының кемінде 2 тақырыбын және қайта даярлау курстарының кемінде 2 пәнін дайындау қажет.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну өтінішті қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.

Конкурсқа қатысуға тілек білдірген тұлғалар Академия филиалы директорының атына өтініш береді.

Конкурсқа құжаттарды тапсыру мерзімі – хабарландыруды жариялаған күннен бастап 30 күнтізбелік күннен кеш емес, сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін 2020 жылдың 09 шілдесінен бастап 2020 жылдың 07 тамызына дейін.

Құжаттарды қабылдау қолма-қол немесе пошта арқылы немесе электрондық пошта бойынша жүргізіледі.

Конкурстың өтетін жері: филиалдың ғимаратында немесе видео-конференс-байланыс арқылы.

Шымкент қаласы бойынша филиалы

Әкімшілік бөліміне іс жүргізуші

Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясының Шымкент қаласы бойынша филиалының Әкімшілік бөліміне іс жүргізуші лауазымына жоғары білікті кандидат іздейді.

Сіз филиалдың ісқағаздарының жүргізілуіне әдістемелік басшылық жасап, хаттарды қабылдап, тіркеп, оны құрылымдық бөлімшелерге жібересіз; құжаттардың белгіленген мерзімінде орындалуын бақылап отырасыз; құжаттардың орындалу нәтижелері бойынша тұрақты түрде ұйым басшысын хабардар етіп, бақылауда ұстайсыз; филиал құжаттамасының құпиялылығын және сақталуын қамтамасыз етесіз; филиал қызметкерлерінің өтініштері мен ұсыныстарының жедел қаралуына ықпал етіп, сондай-ақ лауазымдық міндеттеріңізбен өкілеттігіңіз шеңберінде өзге де міндеттерді атқарасыз.

Сізге іріктеуден өту үшін төмендегілер қажет:

– тиісті мамандық (біліктілік) бойынша орта кәсіптік (орта арнайы, орта кәсіптік) біліміңіз;

– бұрынғы жұмыс орнынан ұсыныс хат, біліктілікті арттыру немесе оқу бағдарламаларына қатысқандығыңыз (мүмкіндігінше) туралы қазақстандық сертификаттар;

– жоғары кәсіби әдеп деңгейі, сыни және сандық ойлау, ұжымда жұмыс жасай білу дағдылары, жұмысқа позитивті қарым-қатынас, сондай-ақ жетілдіру мен жетілуге ұмтылыс, ынтымақтастық және серіктестік;

– кәсіби этика мен парасаттылық деңгейінің жоғарлығы, стресс жағдайларда және қысқа мерзімде маңызды командалық ойыншы дағдысы, жұмысқа деген оң көзқарас сондай-ақ жетілдіруге және жетілуге ұмтылу, білім беру қызметтерінде тапсырыс берушіге бағдарлануы, тиімді шешім қабылдау;

– қазақ, орыс тілдерін еркін және мүмкіндігінше шетел (ағылшын) білу;

Егер Сіз өзіңізді осы лауазымға лайықты деп санасаңыз, өз үлесіңізді қосуға және бізбен бірге үздіксіз дамуға дайын болсаңыз, өз түйіндемеңізді  2020 жылдың 27 шілдесіне дейін  smk.info@apa.kz      электронды мекен-жайына жіберіңіз.


Your browser does not support SVGs