Page 116 - Dissertation
P. 116

пікірлер   неғұрлым   қолжетімді   деректер   заманауи,   жоғары   сапалы,   сенімді,
                  компьютерлік   және   пайдалануға   дайын   деректер   жиынына   басымдық   беру
                  арқылы   цифрлық   шешімдерді   әзірлеуге   нақты   қолдау   көрсете   алатынын
                  көрсетеді.
                        Деректерге   қол   жетімділікті   ашу   қажет   болғанымен,   бұл   өздігінен
                  жеткіліксіз.   Әкімдік   ақпаратты   пайдалану   және   деректерді   таратуды
                  қамтамасыз ететін кешенді білім беру бағдарламаларына инвестиция салуы
                  керек:
                        1) азаматтар мен жас инноваторлар ақпаратты ресурс ретінде бағалайды,
                  яғни   олар   деректердің   толық   әлеуетін   және   оны   шешім   қабылдау   және
                  қаладағы өмірді жақсарту үшін қалай пайдалануға болатынын түсінеді.;
                        2) деректерді сапалы жобаларға немесе ұсыныстарға айналдырудың нақты
                  процестері бар [167,р. 383]. Соңғы мәселе әсіресе Түркістанның жас стартап
                  қауымдастықтары   үшін   өте   маңызды.   Сондай-ақ,   азаматтар   ұсынған
                  инновацияларды қолдау үшін қаржыландырудың инновациялық модельдерін
                  зерделеу қажет.
                        Қазақстанда   дәстүрлі   түрде   ақылды   деп   саналмайтын   жобаларды
                  қаржыландыруда   елеулі   проблемалар   бар,   олардың   маңызды   әлеуметтік
                  салдары   бар.   Сондай-ақ,   белгілі   бір   секторларға   және   коммерциялық   емес
                  инновацияларға арналған қаржыландыру арналарының болмауына байланысты
                  қиындықтар   бар.   Бұл   тұрғыда   азаматтарға   бағытталған   инновациялық
                  идеяларды баламалы қаржылық қолдауды арттыру үшін көптеген адамдарды

                  қаржыландырудың көптеген әлеуетті артықшылықтары қарастырылады.
                        Ынтымақтастық және жобаларды бірлесіп әзірлеу мақсатында ұйымдарға,
                  шығармашыл   тұлғаларға   және   белсенді   азаматтарға   мүмкіндіктер   жасау.
                  Идеяларды   талқылау   инновацияның   негізгі   нүктелері   болып   табылады,   ал
                  ақылды   қала   жобалары   да   ерекшелік   емес.   Әкімдік   мүдделі   азаматтар,
                  кәсіпкерлер   және   азаматтық   инноваторлар   кездесіп,   идеяларды   талқылап,
                  бірлесіп  жобалар   жасай  алатын  физикалық  кеңістіктерді   құру   және  қолдау
                  арқылы инновациялық қызметті ілгерілете алады.
                        Әкімдік бұл процесті бастапқы қаржыландыру арқылы қолдай алады, бұл
                  қала   құрылысының   прототиптері   мен   үлгілерін   әзірлеу   үшін   өте   маңызды.
                  Бастапқы   қаржыландыру   сонымен   қатар   жобалардың   жоғары   сапалы,
                  өміршеңдігін қамтамасыз ету үшін техникалық қоғамдарды, әлеуметтанулық
                  ұйымдарды және арнайы топтарды қоса алғанда, көп салалы топтарды құру
                  қажеттілігімен байланысты болуы мүмкін.
                        Түркістанда   цифрлық   даму   орталығы   сияқты   орталықтарда
                  «тұжырымдаманың   дәлелі»   шеңберінен   тез   шығу   үшін   айтарлықтай   әлеует
                  ұсынатын   үлкен   мүмкіндіктер   бар.   Жоғары   кәсіби   және   азаматтарға
                  бағытталған   практиканың   инновациялық   тәсілдері   тұрғысынан   масштабтау
                  және   ақылды   қала   жобасын   жүзеге   асыру.   Әкімдік   орталықтарды   кәсіби,
                  қоғамдық, іскерлік және азаматтық қоғамдастықтар арасындағы көпір ретінде
                  лайықты түрде көрсете алады.




                  116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121