Page 103 - Dissertation
P. 103
болашағын жақсартуға бағытталған деп мәлімдеді. Ол тиімділікті арттыру,
жақсырақ жоспарлау және күн тәртібінде шешім қабылдау үшін технологияны
пайдалануды қамтиды [170,р. 3-76]. Сонымен қатар, ол басқару мәселелері
бойынша жүйелі жаңартуларды қамтамасыз етуді және Мемлекеттік
қызметтерді көрсетуде инновацияларды ілгерілетуді қамтиды. Сонымен қатар,
бұл демократиялық және электрондық үкіметтің азаматтарға мемлекеттік
қызметтерді ашық қол жетімді етуді өзгертуге бағытталған процестерін
жақсартуға қатысты [167,р. 383].
Сол сияқты, нәтижелер ақылды ұтқырлық ақылды қаланы қабылдауға оң
әсер ететінін көрсетеді. Бұл тұжырымды ақылды ұтқырлық заманауи, қауіпсіз
және тұрақты көлік жүйелерінің жергілікті қолжетімділігіне байланысты. Ол
қаржылық мүмкіндіктер жасау және жаһандық ұтқырлық бәсекеге
қабілеттілігін арттыру үшін қаладағы ағымдағы көлік бағыттарын түрлендіру
және жандандыру үшін ақпараттық технологияларды пайдалануды талап етеді
[168,р. 201]. Нәтижелер сонымен қатар ақылды орта бастамалары ақылды
қаланы қабылдауды болжайтынын көрсетеді. Себебі ақылды орталар ластануды
азайтуға және табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану мен басқаруға қатысты
қаланың табиғи ортасының тартымдылығын қамтиды [63,р. 145]. Сонымен
қатар, ол қоршаған ортаны қорғауды жақсарту, табиғи ресурстарға сұранысты
азайту және энергия тиімділігін арттыру сияқты тұрақтылықтың маңызды
аспектілерін қамтиды [169,р. 1028].
Ақырында, нәтижелер ақылды өмірдің ақылды қаланы қабылдауға оң әсер
ететінін көрсетті. Бұл ақылды өмір тұрғын аудандарды, кеңселерді,
энергетикалық және көлік инфрақұрылымын ақылды ортаға айналдыру арқылы
азаматтардың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталғанын растайтын
әдебиеттердегі [167,р. 383] тұжырымдарға параллель. Бұған қоса, нәтижелер
ақылды өмір азаматтардың тұрақты ортаны құру үшін технологияның қалай
қолданылатыны туралы түсінігін жақсартатынын көрсетеді. Ақылды өмір ең
жаңа технологиялар арқылы ақылды құрылғылар мен қызметтерді ұсына
отырып, азаматтардың бақытты және жайлы өмір сүруіне ықпал ететін барлық
элементтерді біріктіруді талап ететіні анық [170,р. 3-76].
Бұл зерттеудің нәтижелері саясаткерлерді, қала құрылысын
жоспарлаушыларды және ақылды қалаға қол жеткізу үшін қала қабылдаған
шараларды хабарлайды. Сол сияқты, сипаттамалық, зерттеушілік және
қорытынды талдаулардың нәтижелері жоғарыда аталған ақылды қала
өлшемдерінің қалалардың тұрақты қоғамға айналуы үшін ақылды қала
тәжірибесін жақсарту бойынша ұсыныстар беруде өзекті екенін растады.
Сонымен қатар, барлық зерттеулердің шектеулері бар екені анық және бұл
зерттеу де ерекшелік емес. Сондықтан, бұл зерттеуде деректер тек 676
респонденттен жиналды, олардың таңдау көлемі эмпирикалық зерттеулер үшін
қолайлы, дегенмен статистикалық нәтижелердің негізділігі мен сенімділігін
арттыру үшін көбірек деректер жинау қажет. Сонымен қатар, деректер бір елдің
ақылды қала мамандарынан, қала жоспарлаушыларынан, қала
жоспарлаушыларынан, тұрақты даму жөніндегі сарапшылардан, IT
103