Page 102 - Dissertation
P. 102
Сурет 28 - Ақылды қала қабылдаудың регрессиялық коэфиценті
Ескерту - Автор негізінде құрастырған
Бұл зерттеу ақылды қаланың өлшемдерін анықтай отырып бар ақылды
қала бастамаларын бағалау үшін ақылды қаланы енгізу моделін одан әрі
дамытады. Деректер сауалнама құралы негізінде жиналды және әлеуметтік
ғылымдарға арналған статистикалық пакет (SPSS) 22.0 бағдарламалық пакеті
арқылы талданды. Бұл зерттеудің нәтижелері ақылды экономика бастамалары
ақылды қаланы қабылдауды оңтайландыратынын көрсетеді. Бұл ақылды
экономика кәсіпкерлікке, инновацияға, еңбек нарығының икемділігіне және
қаржылық бәсекеге қабілеттіліктің жоғары деңгейіне негізделген қаланы
білдіретіндігіне негізделуі мүмкін [25,р. 160]. Бұл нәтиже алдыңғы зерттеудің
нәтижелеріне сәйкес келеді [79,р. 13]. Сонымен қатар, авторлар ақылды
экономика бәсекеге қабілеттілікті қалыптастырады, бұл инвесторларды тарту
үшін ғана емес, сонымен қатар іргелі жаһандық позицияны қамтамасыз ету
үшін азаматтарды тарту үшін де маңызды. Осылайша, экономикалық өсуі
қаланың инвестициялар мен корпорацияларды тарту қабілетінің артуына
әкеледі [167,р. 383].
Бұл зерттеудің нәтижелері алдыңғы жұмыстардың нәтижелерін растайды
Вокколо және Акзуналардың зерттеуінде ақылды адамдардың ақылды қаланың
қабылдауын оң анықтайтынын көрсетеді [63,р. 145]. Ақылды адамдар адами
және әлеуметтік капиталды, сондай-ақ азаматтардың қаланың дамуына
қатысуын білдіреді. Осылайша, қала ақылды болуы үшін оның тұрғындары
қоршаған ортаны қорғауға қатысты шынымен инновациялық, инклюзивті және
саналы болуы керек. Тиісінше, ақылды қалада азаматтардың мүмкіндіктерін
кеңейту қаланы басқаруды жақсартуда маңызды рөл атқаратын негізгі фактор
болып табылады [168,р. 201]. Сонымен қатар, нәтижелер мынаны көрсетеді
интеллектуалды басқару бастамалары Ақылды қаланы қабылдауға оң әсер
етеді. Бұл тұжырым алдыңғы зерттеулердің нәтижелеріне сәйкес келеді [23,с.
10]. Онда зерттеушілер интеллектуалды басқару инновациялар арқылы үздіксіз
даму үшін мемлекеттік қызметтер мен қоғамдастық көшбасшылығының
102